Karma not recording properly

• I've played about 7 games so far and completed all 7 of them (won 2, lost 5). After the first game my Karma dropped from 3 to 2. I thought Karma was supposed to increase for completing games.

• administrators

@Eysweinn We will check our database if something went wrong with the calculation of your karma.

• @Administrator
    Hallo, könntet Ihr bei mir vielleicht auch einmal schauen ?
    Ich laufe seit Wochen mit einem Stern herum und spiele aber auch etliche Spiele ... leider war uns nicht klar das wohl auch Sterne abgezogen werden, wenn wir zu zweit gegen eine KI spielen und dann das Spiel beenden ?!
    Kann mir aber dennoch nicht vorstellen, da ich etliche Spiele auch beendet habe, das ich erst einige dutzend Spielen muss um wenigstens mal einen Stern zu kriegen ? Vielen Dank vorab !

• We are currently investigating the issues with the Karma some useres are reporting since it is for now not obvious for us what possibly went wrong in certain situations. We will be able to track karma values in a better way with the upcomming patch to find a solution more easily if there should be a bug in place. Thanks for your patience.

Derzeit untersuchen wir noch die Probleme, die einige User bezüglich ihres Karmas gemeldet haben. Bis dato konnten wir leider noch kein Muster erkennen. Wir werden aber mit dem nächsten Hotfix unsere Tracking-Fähigkeit was die Änderung des Karmas der Spieler in bestimmten Situationen angeht verbessern, um einem möglichen Fehler auf die Schliche zu kommen. Wir bitten daher um etwas Geduld.

• My Karma doesn't seem to be increasing with finished games. I have quit a couple before the end of the game because of glitches but have finished a large majority, yet my Karma is at 2 stars.

Log in to reply